2011. január 12., szerda

:O :)


Na jó, ez tényleg komoly :D Máris összegyült a 7 komi sőt ár nyolc is van :D Ez annyira jól esik hogy el sem tudjátok hinni :D Nem hittem hogy ilyen sikere lesz ennek a blognak, úgyhogy köszönöm (L) :) Csak egy baj van, méghozzá az hogy nem tudok ilyen gyorsan írni, így ismét feljebb vittem a komihatárt. Mostantól 10 lesz. Remélem azért nem utáltok meg érte... :\, de kell egy kis idő, hogy izgalmas és jó fejiket tudjak alkotni :DD Ezt is tegnap este sokáig írtam, de kész lettem vele, mert betartom a szavamat :D Jó olvasást, és még egyszer bocsi.
Puszi: Nica

26.fejezet
Oh, shit!!!





(Stella szemszöge)

Nagyi persze hogy kölcsönadta a kocsiját. Szegénykém már nagyon öreg, legalább 30 éves, régi Ford, de még mindig bírja a gyűrődést. Csak a lelkemre kötötte, hogy nagyon vigyázzak rá. Alec nem nézte jó szemmel ahogy a volánhoz ültem,de nem szólt egy szót sem.
- Most mit nézel? – kérdeztem vigyorogva, mert éreztem hogy egész úton engem bámul.
- Téged – válaszolta, szintén nagy vigyorral.
- Hát, azt vettem észre. Mi olyan érdekes rajtam? – fordultam felé egy pillanatra, de tényleg csak annyira mert utána megint az utat néztem.
- Minden – válaszolt még mindig engem nézve. Erre a kijelentésére csak a szememet forgattam.
- Túlzol, Alec – motyorogtam. Hallottam hogy kuncog, és éreztem ahogy ujjai végigsimítanak az arcomon.
- Higgy nekem – duruzsolta, ellenállhatatlan hangon – Túl sokáig nem láttam az arcodat, ahhoz hogy most ne nézzem.
- De ez így nem fair – nyafogtam – Én sem láttalak jó sokáig, de én most nem tudlak nézni mert akkor tuti hogy baleset lesz. – hallottam, ahogy halkan kuncog, aztán elhallgatott, és komolyan meredt maga elé.
- Héj, mitől lettél ilyen komoly? – kérdeztem mosolyogva.
- Miért jöttél el? – kérdezte halkan.
- Mi? – kérdeztem homlokráncolva. Nem értettem ezt a kérdését.
- Miért jöttél vissza Volterrába? – kérdezte hangosabban. Nagyot sóhajtottam, és leálltam az egyik áruház parkolójában, ugyanis időközben beértünk Port Angelesbe.
- Ugye ezt most nem gondoltad komolyan? – néztem rá összeszűkített szemekkel.
- De, halálosan komolyan gondoltam. Miért jöttél vissza? – a hangja közben komoly lett – Miért tetted kockára az életedet, csak miattam? Az én életem nem ér annyit mint a tiéd….Stella, én nem vagyok ember…én… - az ujjamat a szájára tettem.
- Csss! Számomra te vagy a legfontosabb, és ha te meghalsz, nekem sincs miért élnem, így kockáztattam. És megérte, mert itt vagy velem, és csak ez számít! Alec én szeretlek! Érted? – két kezem közé fogtam az arcát – Téged, és csak is ez számít – mondtam majd megcsókoltam. Amire nem számítottam, az a reakciója volt. Hevesen magához húzott és keményen csókolt. Nekem sem kellett több. A karjaimat köré fontam és az ölébe ültem. Hideg keze a pólóm alá csúszott, amitől felforrósodtam. Még sosem éreztem ilyet ezelőtt. Volt már barátom, de valahogy az más volt. Az nem volt ennyire szenvedélyes. Hallottam ahogy Alec felmordul, ahogy a kezeim a pólója alá vándorolnak. Még jobban magához ölelt, és éreztem ahogy az ajkai a nyakamon kalandoznak. Beletúrtam a hajába és közelebb húztam az arcát, hogy meg tudjam csókolni. Arany szemei most feketék voltak, mint az éjszaka. Nem időztem el sokáig a szemeinél, újra az ajkaira tapadtam.
- Stella… - morogta, de még ez is dallamos volt.
- Csss – tapasztottam be a száját a sajátommal. Éreztem hogy gyengül az ellenállása. Még azt is elfelejtettem, hogy egy áruház parkolójában vagyunk egy ősrégi Fordban.
- Stella…ne itt! – tolt el finoman magától. Nagyot sóhajtottam, majd elmosolyodtam, és még adtam egy puszit a szájára, majd átgördültem a vezető ülésre.
- Hát ez…kemény volt – szólalt meg végül Alec és hallatszott hogy a légzése még mindig gyors.
- Ja az – nevettem fel.
- És most hova?
- Hát…gondoltam ha már ennyire jól öltözködsz, vehetnénk neked pár cuccot – vigyorogtam rá. Felhúzta a szemöldökét.
- És honnan van neked erre pénzed? – kérdezte
- Ó, tudod nagyon jó ha az embernek van egy nagymamája –válaszoltam mosolyogva, mire felkacagott.
- Oké, menjünk, mert itt bent, ebben a kis szűk térben elég nagy a kísértés – mondta és ravaszul elvigyorodott.
- Milyen értelemben? – húztam fel a szemöldökömet kihívóan.
- Mindkét értelemben, természetesen, bár meg kell mondjam ez a ruha nagyon szexin áll rajtad – ismerte be és látványosan végigmért. Elpirultam és lehajtottam a fejemet.
- Na jó, menjünk – mondtam sietősen és kiszálltam. Kuncogva követett. Miután bezártam a kocsit, kézen fogott, és elindultunk. Úgy két óráig jártunk boltról boltra. Alec már nem nagyon bírta, igaz már a harmadik bolt után kijelentette hogy ez lesz az utolsó, de valahogy mindig megtudtam győzni hogy menjünk tovább. Vettem neki egy jó kis sapkát, amibe szívdöglesztően festett, bár ő mindenhogy úgy fest. Narancssárga volt, és valahogy illet rá. Ő egyből beleszeretett,és le sem akarta venni. Ám amikor az egyik boltból kijöttünk, Alec válla felett véletlenül hátrapillantottam és ledermedtem. Gyorsan magam elé húztam Alecet és a mellkasa mögé bújtam, miközben az újonnan vett pólóját markoltam.
- Takarj el! – suttogtam rémülten. Alec egyből megdermedt, és a szeme elfeketedett. Védelmezően vont magához, mintha így akarna megvédeni a bajtól.
- Mi a baj Stella? Itt vannak? Hol? – kérdezte és hátrapillantott, de én gyorsan visszafordítottam.
- Css! Ne nézz hátra az gyanús lenne! – sziszegtem. Összeszűkített szemekkel nézett rám.
- Stella, mond el! – kérlelt komolyan.
- A hátad mögött van a volt barátom, Chase Dalton. Nem akarok vele találkozni mert nem éppen szép szavakkal váltunk el egymástól – magyaráztam. Láttam hogy kíváncsi.
- Miért hogy váltatok el? – kérdezte de mintha tudta volna a választ, az állkapcsa megfeszült.
- A képébe vágtam hogy egy mocskos szemétláda,és azt hiszem elküldtem egy melegebb éghajlatra. Ugyanis rajtakaptam, miközben az egyik osztálytársam Leoni szájában matat – számoltam be röviden. Láttam Alecen hogy pokoli mérges, ezért nyugtatólag megszorítottam a kezét és a másik kezemmel végigsimítottam az arcán.
- Hogy volt képes… - kezdte mérgesen de én a szájára tettem a kezemet.
- Nem érdekes, egy kretén volt és kész, de menjünk innen mielőtt… - még be se fejeztem, amikor valaki megszólított.
- Stella? – kérdezte egy ismerős hang a hátam mögül. Hogy került ez mögém? Kelletlenül fordultam meg, és magamra vettem egy művigyort.
- Chase? Micsoda kellemes meglepetés – szűrtem ki a fogaim között még mindig vigyorogva.
- Nahát, Stella, te aztán nem sokat változtál – mondta hatalmas vigyorral a képén,amit legszívesebben letöröltem volna.
- Hát te sem – mondtam kissé cinikusan. Éreztem ahogy Alec erősebben szorítja a kezemet.
- Öhm…Chase, ő itt a barátom Alec – mondtam kihangsúlyozva a barátom szót. Chase Alec felé fordult és még mindig mosolyogva kezet fogott vele, bár mindkettőjükön látszott hogy legszívesebben megölnék egymást. Legalábbis Alecen biztos.
- Örvendek. Alec mint Alexander? – kérdezte Chase és láttam ahogy Alec összerezzen a név hallatán.
- Igen – válaszolt keményen. Chase látszólag élvezte a dolgot, így úgy gondoltam hogy ideje lenne visszavágni.
- És mond csak Chase, hogy van Leoni? Biztosan együtt vagytok még. Ahogy láttam igen jól… megértettétek egymást – vigyorogtam a képébe gonoszul. Az arca hirtelen elsötétedett.
- Mi már nem vagyunk együtt. – válaszolta hűvösen. Most visszakapta az előbbit.
- Ó, de kár – mondtam gúnyosan. – Na de mi megyünk is. Nagyon örülök hogy találkoztunk – mondtam és választ sem várva sarkon fordultam és ujjaimat az Alecébe kulcsolva elindultam.
- Én is örültem. Stella Burns – mondta és hallottam a hangján hogy vigyorog. Régebben is szívesen szólított a vezeték nevemen, amit mindig gyűlöltem. Alec láthatólag azon gondolkodott mennyi időbe telik amíg visszafordul és leszedi a fejét, vagy hogy ki látná ezt.
- Meg se forduljon a fejedbe – mondtam. Rám nézett, és még mindig fekete szemeiben vad dühöt láttam.
- Annyira szeretném… leszedni a fejét, vagy csak simán megvakítani, vagy…
- Alec! Nyugi – mondtam és elmosolyodtam. Mivel láttam,hogy csak nem akar lenyugodni,megálltam, szembefordultam vele és megcsókoltam. Éreztem hogy a dühe csillapodik és máris átcsap vágyakozásba. Éreztem hideg kezét a derekamon, de tudtam hogy itt sokan látnak és nem szabad hogy elveszítsük a fejünket így most kivételesen én húzódtam el.
- Ne legyél mohó – suttogtam és elvigyorodtam. Láttam hogy az arcára óriási vigyor kúszik.
- Tudom de annyira ellenállhatatlan vagy – mondta és én éreztem hogy elolvadok.
- Imádlak! – mondtam és megöleltem. Szorosan magához vont.
- Én még jobban, szerelmem – suttogta a fülembe. Ezután együtt indultunk vissza a Cullen villába, és reménykedtem benne hogy beszélhetek majd Jacobbal. Szerettem volna tisztázni a dolgokat. Amióta Alec itt van nyomát se láttam és ez nagyon zavart.

9 megjegyzés:

  1. NAGYON NAGYON JÓÓÓÓ LETT!!! érezd magad megdicsérve:DD és hát igen profik vagyunk! azé fél nap alatt 8 komi:D na de tetszett remélem hamar meglesza 10! na sziaaa

    VálaszTörlés
  2. Jajj.. most is csak ismételni tudom magam.Nagyon cukik így együtt.Van egy olyan sejtésem hogy Case még elég sok gondot fog okozni!!!


    Puszí Artemisia

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó lett. de igen én is biztos vagyok abban hogy chase gondot fofg méh okozni.
    siess a kövivel.

    VálaszTörlés
  4. Szia!!!
    Húúú, hát nem csodálom Alec reakcióját... ez a Chase... nagyon... mindegy... nem lehet rá kulturáltan megfelelő szót találni...
    De a feji nagyon jó lett!!!
    Várom a folytatást!
    Puszi!

    VálaszTörlés
  5. Sziia!!
    Csajszii szerintem készülj fel, h a 10 komi is hamar összejön! (: Legalábbis nagyon remélem..
    Csatlakozok az előttem komizókhoz.. Szerintem is Chase-zel még bajok lesznek..
    Arra is kivi vagyok, h mi van most Jake-kel..
    Siess a kövivel.
    Puszii, Jucii.

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Nagyon jó lett:)
    Siess a frissel.)

    VálaszTörlés
  7. Szia!

    Nagyon tetszik, nagyon jó lett, és várom a következőt... :D
    Xoxo
    Echo

    VálaszTörlés
  8. Sziaaaaa!
    Ez nagyon jó lett!!! Chase meg...menjen a pokolba!!
    Siess a frissel!
    Puszi
    Dóri

    VálaszTörlés
  9. Ohayoooo~
    Nagyon jó lett a feji ismét. Ahogy elnézem nemsokára jöhet a kövi fejezet, majd az utána lévők is. :)
    Az úgy ér, ha legalább 4× egymás után elküldöm a komikat? Külön számítod, vagy nem? :) Na mindegy, erre úgy sincs szükség. További jó irkálást, és mihamarabbi frisst.
    Puszcsi, Ame

    VálaszTörlés