2010. december 17., péntek

Előrehozott friss! :D

Mivel többen is kérték, és mert olyan rendes vagyok, meghoztam a frisset :P Ezt a fejit Alec szemszögből írtam, remélem nem baj :D Gondoltam tudni akarjátok mi történik eközben Volterrában. De nem is húzom az időt, itt a feji. Jó olvasást, és ne felejtsetek el a végén KOMIT írni. Puszi: Nica

17. fejezet
Csak ezt ne!





(Alec szemszöge)

- Hagyj már Jane – nyögtem fel, amikor újra kopogtak az ajtómon. Ma egész nap itt ülök bent mint egy begubózott remete és várom hogy teljenek a napok. Már lassan három napja annak hogy Stella elutazott. Már beszéltem Carlisle Cullennel, és azt mondta minden rendben van,és hogy már találkoztak vele. Többre nem is futotta a beszélgetésből, mert megjelent Jane. Pedig a doki akart még valamit mondani. Éppen elkezdte mondani hogy Stella most… És itt vége is szakad a csevelynek. Négy napja nem voltam vadászni, de valahogy nem is vagyok szomjas. Egyre jobban megy ez az állati véres dolog…
- Nem Jane vagyok, hanem Demetri – szólt egy komor hang a túloldalról.
- Mit akarsz? – nyitottam ki az ajtót. Dem komoly képpel állt előttem. Pedig ő nem szokott ilyen lenni.
- Aro látni akar. – mondta de szinte alig hallottam mert az egészet elmotyogta. És egyszer se nézett a szemembe. Összeszűkített szemmel néztem rá.
- Dem, mi folyik itt? – kérdeztem gyanúsan méregetve.
- Semmi, csak gyere már – mondta és el is húzott. Lassan elindultam a trónterem felé. Amikor odaértem, az első dolog ami feltűnt az az, hogy az ajtó előtt nem állt senki sem. Nem foglalkoztam vele, bementem. A második fura dolog az volt hogy mindenki a helyén állt. Még Jane is bár rajta látszott hogy semmit sem ért, éppen úgy ahogy én. Demetri felém se nézett, ami furcsa volt és zavart is. A harmadik dolog hogy Aro komoly volt. Ritkán látni ilyen komolynak, és az általában nem vezet jóra.
- Alexander… - kezdte komolyan, lehajtott fejjel. Összerezzentem a név hallatán. Még sosem szólított a teljes nevemen. Gyűlöltem a teljes nevemet, ezért nevezett mindenki Alecnek. Még Jane ragasztotta rám régen. Láttam hogy most ő is megfeszül. Tudta hogy nem szeretem ha így hívnak.
- Hallottam valamit, ami remélem nem igaz – folytatta hidegen. Megfagytam, és Jennára néztem, de ő nem nézett rám. Lehajtott fejjel állt. Felix viszont vigyorgott.
- Valakik azt mondták nekem, hogy elkövettél egy hatalmas hibát – miközben beszélt lassan felállt és közelebb sétált. Én meg se bírtam szólalni. Csak álltam ott ledermedve.
- Azt mondák, hogy… - időközben odaért hozzám, és megállt előttem – Összeszűrted a levet egy halandóval. Egy emberi lénnyel – suttogta szinte már csak nekem. A szemembe nézett miközben ezt mondta. Még mindig nem tudtam mozogni.
- Kérlek, mond hogy ez nem igaz! Mond hogy hazudnak! Mond hogy rosszul hiszik! - kérlelt mártír képpel.
- Sajnos nem tehetem – leheltem alig halhatóan. – Mert akkor az nem lenne igaz. – Aro összerándult és hátrébb húzódott. A teremben halálos csönd uralkodott. Csak Jane szapora légzése hallatszott. Felé néztem. A levegőt kapkodta miközben ijedten nézett rám.
- Miért? – kérdezte Aro – Miért vagy vele?
- Mert szeretem – válaszoltam csöndesen.
- Szereted? – a szavak úgy hagyták el a száját mintha káromkodás lenne.
- Ő egy ember! Egy halandó! Semmi más!– kiabált kikelve magából – Ő AZ ÉTEL! – sziszegte. Még sosem láttam ennyire dühösnek. De bennem is felment a pumpa.
- Stella nem étel! – kiabáltam vissza. Meglepve pillantott rám.
- Stella? Szóval így hívják? – kérdezte hitetlenkedve, és én máris megbántam hogy kinyitottam a számat.
- Hmm… milyen érdekes – mondta, és alig láthatóan biccentet a fejével. Ekkor valaki durván gyomorszájon vágott. Felnyögtem és térdre rogytam. Hiába az állatvér az nem ember vér. Köhögni kezdtem, pedig tudtam hogy úgyse használ, de valahogy ösztönös volt.
- Alexander, Alexander… - rázta a fejét kuncogva.
- Ne nevezz így! – nyögtem négykézláb.
- Miért ne? Ez a neved – folytatta nyugodtan, és megint biccentett. Ezúttal képen találtak, így most a hátamra estem.
- Aro, hagyd békén! – kiáltott Jane, de nem tudott odajönni hozzám, mert Felix lefogta.
- Mégis mit képzeltél? – hajolt fölém Aro, mit sem törődve Jane kiabálásával. – Megszegted a szabályokat. Vagy talán nem emlékszel, hogy mivolt hétéve? Edward Cullennel? És mi lett belőle? Bella vámpír lett. Vagy talán te is ezt tervezed a kis barátnőddel? Vagy csak jól akarsz lakni belőle?– kérdezte gúnyosan vigyorogva. Olyan hirtelen álltam fel hogy még Aro is meglepődött.
- Nem! Soha! – kiáltottam és neki rohantam. Sikerült a falnak nyomnom, de az ajtón már nem tudtam kilógni. Valaki elkapott és a nyakamnál fogva visszadobott. Nekiütköztem az egyik falnak, és a földre csapódtam, törmelékek hadát húzva magam után. A tüdőmből kipréselődött a levegő. A mellkasom felől fémes recsegő hang hallatszott.
- Na de Alexander - morgott, de próbált higgadt maradni.
- Mondtam már hogy ne nevezz így! – sziszegtem, bár úgy éreztem magam mint akin átment egy teherautó. Ütést éreztem a tarkómon. Valami ismét reccsent, és hallottam ahogy Jane lélegzete elakad.
- Nem érdekel! Úgy hívlak ahogy akarlak! Én hoztalak létre, én is ölhetlek meg! – acsargott, és felrántott a földről.
- De, még jóvá teheted – váltott kedvesebb hangnemre – Ha megölöd a lányt, vagy elhozod hozzánk és mi tesszük meg, akkor életben maradsz. De csak ha végignézed ahogyan meghal! – magamra sem ismertem ahogy nekirontottam Aronak. Hirtelen olyan méretű harag öntött el, hogy már nem éreztem a mellkasomban lüktető erős fájdalmat. Ütöttem ahogy és ahol csak tudtam. Annyit éreztem hogy valaki leránt róla és megint a falhoz ken. A karom a hátam mögé tűrődött, és akkorát reccsent hogy fájdalmamban felkiáltottam. Jane magán kívül kiabált,és a következő pillanatban Felix térdre rogyott, a többi Volturi taggal együtt, és a fejüket szorították. Jane hozzám szaladt, és letérdelt mellém.
- Alec! Alec hallasz engem? – fogta meg a fejemet. Láttam az ijedséget sötétvörös szemeiben. Még sose használta a képességét a Volturin, kivétel Aro, aki megkérte rá egyszer.
- Azt hiszem – motyogtam, és ülő helyzetbe tornáztam magamat. Sosem éreztem még ennyire gyengének, és szerencsétlennek magamat. A többiek még mindig a fejüket fogva kiabáltak.
- Gyere, mert nem tudom sokáig feltartani őket. El kell tűnnünk innen – húzott fel, de alig álltam a lábamon. Majdnem össze is csuklottam.
- Kérlek Alec! Ne csináld ezt –könyörgött Jane. Rendesen meg volt ijedve. Kivonszolt a kapun, le a lépcsőn, át a sötét folyosón.
- Hogy csinálod hogy még mindig feltartod őket? – sóhajtottam, mert már a légzés is nehezemre esett. Fájt a mellkasom, a karom, és a tarkóm. Nem is tudtam hogy egy vámpír érezhet fizikai fájdalmat.
- Koncentrálok. Ameddig figyelni tudok, fel tudom őket tartani. Akár egy mérföldes távban is. Addig csak eltudunk innen húzni – mondta miközben az óratoronytól elfelé támogatott. Kint úgy hajnal tájt lehetett, mert csak egy-két ember járkált az utcán.
- Szuper – motyogtam, és megpróbáltam mosolyogni.
- Gyere, vérre van szükséged – mondta és húzott tovább. Végül elértük az erdő szélét.
- Maradj itt, mindjárt jövök – mondta, de láttam hogy még mindig valahova a távolba koncentrál. Még mindig feltartja őket – állapítottam meg. Lerogytam egy fa tövébe és lehunytam a szememet. Mintha ez segített volna. Ellazultam, és megpróbáltam nem gondolni a mellkasomban lüktető fájdalomra. De amikor már nagyon elviselhetetlenné vált széthúztam az ingemet, hogy megnézzem. Még én is elborzadtam a látványtól. A mellkasomon végig, a nyakamtól, teljesen a hasam aljáig, repedések futottak. Mintha porcelánból lennék, és pont most ejtettek volna le valahonnan. Zihálva vettem a levegőt, de akkor csak jobban fájt. Fájdalmasan nyögtem fel. Ez tényleg borzasztó. Ekkor Jane visszatért. A kezében egy műanyag pohár volt, olyan amibe a kávét adják a McDonald’s-ba. Amikor észrevette a mellkasomat elállt a lélegzete, és ijedten nézett rám.
- Jézusom… - suttogta, és letérdelt mellém. Még a kezében szorongatott poharat is majdnem lejtette. – Tessék – nyújtotta felém a poharat. Friss vér szaga terjengett a levegőben. Összeszorítottam a fogamat, és elfordítottam a fejemet.
- Én nem… - kezdtem de félbeszakított.
- Nyugi, ez nem emberi. Százszázalékos Bambi vér – vigyorgott. Furcsa volt Janet nem gúnyosan vigyorogva látni. Inkább törődőnek tűnt. Régen nem láttam már ilyennek. Elvettem tőle a kis poharat, és mohón belekortyoltam. Nem érdekelt hogy honnan szerezte ilyen gyorsan, sem az hogy nézhetek most ki, csak az hogy enyhül tőle a fájdalom. Ahogy végigfolyt a torkomon, le a mellkasomon át a gyomromba a repedések eltűntek és mintha visszatért volna az erőm. Mire megittam, már fel tudtam ülni, de ugyan olyan gyengének éreztem magamat.
- Jobb? – kérdezte Jane. Bólintottam.
- És most lennél szíves elmagyarázni hogy mi a francról van szó? – kérdezte és komolyan nézett rám.
- Szerintem jobb lesz ha majd a repülőn mesélem el. El kell innen tűnünk minél gyorsabban. – válaszoltam, és felálltam.
- És mégis hova megyünk? – horkant fel gúnyosan.
- Cullenékhez – válaszoltam. Jane először elsápadt majd dühbe gurult.
- Hogy mi? – sziszegte.
- Jól hallottad húgom – mondtam neki kimérten és elindultam a reptér fel. Hallottam hogy káromkodva feláll, de azért követni kezdett. Nem mentünk túl messzire, de olyan érzésem támadt hogy követnek. A következő pillanatban Jane odafagyott ahol volt.
- Jane? – szólítottam meg, de nem mozdult, csak nézett rám ijedten. – Mi van veled? Gyere már! – siettettem de csak nem mozdult.
- Jane… - kezdtem volna de félbeszakítottak.
- Nem fog megmozdulni – csiripelte egy hang a hátam mögül. Megpördültem a tengelyem körül. Jenna állt velem szemben karba tett kézzel és gonoszan vigyorgott. Abban a percben leesett. Megbénította, az erejével és én meg hiába próbáltam nem tudtam használni az enyémet. Túl gyenge voltam, és még mindig fájt a mellkasom. Nem gyógyult be teljesen. Jenna is észrevehette, mert aggodalmasan ráncolta a homlokát.
- Nem nézel ki valami jól, édes – mondta mézes mázosan és egészen közel jött hozzám, de én sziszegve elhúzódtam.
- Na mi van? És Arot hol hagytad? – kérdeztem flegmán, de a hangom még számomra is szánalmasan gyengén csengett.
- Nem szóltam neki csak eljöttem. Úgyse veszi észre. Vagy ha igen, nem érdekel. – felelte nemtörődömen.
- Mit akarsz itt? – tettem fel az újabb kérdésemet. Rám emelte a tekintetét, és én már azelőtt tudtam a választ hogy kimondta volna.
- Téged – suttogta. De én csak undort éreztem. Nem érdekelt.
- Hagyj minket békén. Megszegted a szavadat! Áruló vagy semmi más – morogtam, és elfordultam tőle.
- Alec,én… - de nem tudta befejezni, mert hirtelen valaki elkapta hátulról. Felix volt.
- Bocs, Jenna. De tudod Aro a főnök – mondta vigyorogva. A következő pillanatban, valaki elkapta Janet is. Csodálkoztam miért nem használja a képességét, de kérdő tekintetemre egy ijedttel válaszolt. Ekkor már tudtam hogy valami nincs rendben, de nem volt időm kigondolni, hogy mi, mert valaki engem is megragadott.
- Ez rossz húzás volt – sziszegte a fülembe Aro.
- Én a fiamként tekintettem rád, de te elárultál. Csúnya dolog azok után amit értetek tettünk. Még te is, drága Jane – nézett egy pillanatra a húgom felé, de aztán megint visszatért a tekintete hozzám. - De sebaj… - váltott kedvesebb hangnemre. – Tudok egy jó büntetést – folytatta és kivette a telefonomat a zsebemből, minden tiltakozásom ellenére. – Felhívjuk a kis barátnődet, és akárhol is van, biztosan el fog jönni – kacagott fel.
- És akkor végignézed ahogyan meghal – fejezte be zord hangon.
- Ne merészeld! – ordítottam és megpróbáltam kiszabadulni, de csak rángatóztam. Aro idősebb és tapasztaltabb volt nálam. Esélyem sem volt. Megpróbáltam a képességemet használni de az sem sikerült. Valami itt nem stimmel. Mintha valaki lefedné a képességeinket.
- Nyugalom Alexander. Nem fog neki fájni… annyira – kacagott fel, miközben én azért vergődtem hogy kiszabaduljak.
- Vigyétek mind a hármat az alagsori cellába. – mondta majd Felix megragadott, de olyan erősen hogy hallottam a karom reccsenését. Még mindig nem hevertem ki az előbbieket, és ez már csak olaj volt a tűzre.
- Ááá, te állat ez fáj! – kiáltottam fel, de Felix csak nevetett. Csodálkozva vettem észre hogy Demetri nincs itt. De nem tudtam sokáig ere figyelni, mert Felix majdnem leszakította a karomat.
- Felix! Finomabban! Különben hogy csaljuk ide Stellát? – szólt rá Aro, mire én megint kapálózni kezdtem.
- Hagyd őt békén! Mit ártott neked? – ordibáltam kétségbeesetten.
- Semmit, csak annyi a bűne hogy találkozott veled. Nem kellett volna – felelte hidegen és elment. Nekem csak egy név zakatolt a fejemben folyamatosan, miközben Felix végigráncigált a pince alaksorán. És ez az egy név az volt hogy: Stella…

3 megjegyzés:

  1. Enyém az első komi de jó!!!
    ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
    gyorsan frisset ez jajjjjjj nagyon klassz
    Pusssy Frana

    VálaszTörlés
  2. Te jo eg,ugenem lesz semi baja Stellanak!
    Szegeny Alec!Aro annyira de annyira......ahhh!
    Remelem minden hejre jon korulottuk!
    Puszi,Kinga!

    VálaszTörlés
  3. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ .. pont itt abba hagyni ? Istenem , Aro , meg Félix .. meg áááá .. hu ez iszonyatosan klassz feji lett ! IMÁDTAM , leszámítva a sok szadizmust benne xD Siess a következővel . Puszillaak (K):)

    VálaszTörlés